16:40

Jak gotować kukurydzę?

     Moim niezawodnym sposobem na przyrządzenie kukurydzy jest gotowanie jej przez 40 minut (lubię mięciutką) w wodzie z dodatkiem odrobiny winegretu i cukru. Jeżeli chcemy podzielić kukurydzę, polecam ją przełamać, a nie kroić. Będzie łatwiej. Nigdy nie wolno do gotowania dodawać soli, bo kukurydza wtedy twardnieje. Zajadam z masełkiem i czasem solę.


     A jakie są wasze sposoby na przyrządzenie kukurydzy?

Jeżeli chcemy przygotować kukurydzę na grillu polecam posmarować ją masłem, przyprawić i zawinąć w folię.

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam gotowaną kukurydzy. W tym roku jakoś zapomniałam o niej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie wiedziałam że nie można solić - już wiem czemu moja gotowała się godzinami i była wciąż twarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się ponoć dzieje. Ja po przepis na kukurydzę sięgnęłam do specjalistów- Amerykanów. I faktycznie kukurydza przyrządzona w ten sposób smakuje mi najbardziej.

    Zoila, bo chyba dopiero teraz jest na nią sezon? Więc dobrze, że nie jest zbyt późno i możesz nadrobić straty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az sprobuje bo ja zawsze solilam...nie sa tr=warde bog wie jak ale napewno nie super mieciutkie :P

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że Ci posmakuje :)

      Usuń
  4. Jak to się mówi: narobiłaś mi smaku na kukurydzę :D mniam mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy sama nie biorę się za kukurydzę, kupuję albo jem u kogoś ;) Nie mam jakoś cierpliwości w domu, a szkoda, bo ją uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ev, wystarczy włożyć ja do gara i zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja gotuję 15 minut bez soli. Jem z masłem i solą. Mmmm jutro zapraszam do siebie na to cudo ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja gotuję z łyżką wegety - twardość mi nie przeszkadza :) nie wiem ile, jak się zrobi żółciutka to wyjmuję. uwielbiam kukurydzę w każdej postaci - od gotowanej po prażoną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię gotowaną kukurydzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger