13:44

Gosh, She No2, deo roll-on



            Do zakupu tego właśnie antyperspirantu zachęciły mnie pozytywne opinie męskich antyperspirantów Gosh’a. Czy ten jest równie dobry?
            Na polskiej etykiecie widnieją dwa określenia: dezodorant w rolce i antyperspirant. Żadnych obietnic więcej. I w sumie nie dziwię się, iż producent był tak oszczędny w słowach. Jest on bardzo przeciętny. Przez pierwszych kilkanaście dni byłam z niego nawet zadowolona. Ale później musiałam natychmiast kupić coś innego. Nie mam problemów z potliwością, jednak ten dezodorant sobie nie poradził. Lato w tym roku nie rozpieszczało, a ja mi się zdarzyło mieć mokre plamy. Podobnie z zapachem, nie sprostał on 8 godzinom w pracy przy umiarkowanym cieple. Zapach jest delikatnie kwiatowy, troszeczkę pudrowy, ale nie jest mocno wyczuwalny. Nie kłóci się z zapachem perfum.
            Mnie nie zachwycił, więcej go nie kupię. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger