09:55

Semilac 103 Elegant Raspberry

W lakierach Semilac lubię niepewność koloru. Często ten sam lakier w innym świtle wygląda całkim inaczej. I taki jest też lakier w kolorze 103 Elegant Raspberry. Czasem bardziej czerwony, czasem bardziej różowy.



I choć przeleżakował swoje w moim zbiorze doczekał się premiery. I dopiero wtedy się do niego przekonałam. Trwałość przez zarzutu, konsystencja dość wodnista (jestem przyzwyczajona do Indigo), ale operuje się nim dobrze, zwłaszcza przy skórkach, co jest zasługą dobrze wykrojonego pędzelka. Dwie warstwy to mus.




Jak Ci się podoba?

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czasami jednak warto sie przelamac i sprobowac. Do tego podoba mi sie jego wykonczenie, swietnie je widac tu na zdjeciadh

      Usuń
  2. Cudny, kobiecy i soczysty kolorek >3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten błysk! Piękny kolor i efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny kolor, świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor, ale taki zwykły zarazem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor, a Twoje zdjęcia narobiły mi ochoty na pomadkę od Huda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, czy masz jakąś opinię na temat Emnail? Robię właśnie ogólny research, wiem, że Semilac wszędzie bryluje, chociaż faktem jest, że niektórych uczula. :/ Moja koleżanka niedawno miała uczulenie.

    Pozdrawiam ciepło i przytulnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny malinkowy odcień!
    Chętnie obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski kolor, uwielbiam lakiery od Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor super, tego mi brakowalo troche w semilacu ale widze na zdjeciu błyszczyk Huda, jestes z niego zadowolona, dlugo sie trzyma na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten kolor i bardzo go lubię, zresztą ja lubię wszystkie kolory kótr mają w sobie różowe tony, lub są po prostu różowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Semilac to jeden z liderów rynku. Mają bardzo fajny asortyment. Również polecamy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger