18:46

Yankee Candle, Jelly Beans

   Tak, tak. Święta już za nami. Wiem, wiem. Wciąż mi ciężko uwierzyć, że czas tak szybko przemija. Pora chować wielkanocne ozdoby. Ja jednej nie schowam. Nie schowam, bo choć YC wypuszcza świecę Jelly Beans na Wielkanoc, moja mi towarzyszy cały rok. Bo czy komuś z was żelki kojarzą się z tym świętem?



   Świeca w kolorze ciemnego fioletu dobrze komponuje się z naklejką, na której jej przedstawiony fioletowy koszyczek wypełniony kolorowymi Jelly Beans. Może udawać ozdobę Wielkanocną, ale przez pozostałą część roku też nie będzie jakiegoś wielkiego zgrzytu. A warto sięgać po nią cały rok. Gdy zimno- by poprawić nastrój, gdy ciepło- by przyniosły orzeźwienie. Bo to właśnie taki udany zapach- zapach owocowych, orzeźwiających żelek (głównie winogronowych). Trochę sztuczny, ale w miły sposób. Soczysty. Sądzę, że ma duże szanse podobać się wielu. Jeśli zaś chodzi o moc świecy- zapach jest bardzo dobrze wyczuwalny, jednak nie mordujący swoją obecnością, dobrze rozchodzący się po pomieszczeniu.

   Jest to pyszny zapach. Jeżeli o mnie chodzi- najlepszy wybór jeżeli mowa o kolekcji na Wielkanoc. Lubicie taką kategorię zapachów?

21 komentarzy:

  1. oj paliłabym :)!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko... Ależ mi się marzy choć jedna taka duża świeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie moge sie do tej marki przekonac, bo za bardzo mnie ich zapachy mecza :/ Po kilku minutach musze je gasic. Ehhh ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski tej firmy ale świecy jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zapachy, których używam przez cały rok. Ale na ten raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach Jelly Beans, ale CZAD :D! Uwielbiam te fasolki, a jeśli ten zapach jest nieco sztuczny i winogronowy to wiem, że całkiem bym przepadła :D. Może dorwę stacjonarnie wosk to kupię ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro zapach jest pyszny to muszę koniecznie go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro zapach jest pyszny to muszę koniecznie go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że zapach przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger