12:43

DRESSLINK WISHLIST

   Czytam dość sporo blogów. Dużych, małych, kosmetycznych, wnętrzarskich i lifestylowych. Z początku do postów modowych podchodziłam dość sceptycznie. Ale raz za razem przeglądałam te wpisy- widziałam zamówienia ze sklepów internetowych jak Dresslink. No i muszę się przyznać, że kilka rzeczy wpadło mi w oko- gadżetów kosmetycznych, gadżetów do domu czy też ubrań, które na zdjęciach wyglądały fajnie. Nie odważyłam się na złożenie zamówienia. Ale gdy dostałam maila od firmy z propozycją darmowej przesyłki po chwilach wątpliwości zgodziłam się. Gdy przyszło mi skompletować swoje zamówienie, lista była dość długa. Jesteście ciekawi co wybrałam?


    Jako, że moja poprzednia golarka nie jest już ostra, a u siebie nie kogę znaleźć żadnego dobrego następcy, postanowiłam zamówić Micro Precision Electric Eyebrow Trimmer Wet Dry Shaver Bikini Face Hair Remover, który wygląda o wiele solidniej i ładniej od mojego poprzedniego- białego urządzenia. I co więcej, można go używać na mokro!

 Kliknij by sprawdzić cenę, dodatki oraz opinie

Sprawdź cenę, opinie, kolory oraz wszystkie dodatki

   Ostatnio kilka rzeczy mi się rozpruło, chciałabym też kilka poszewek pomniejszyć. Jednak choć umiem szyć ręcznie uważam, że nie wszystko zszyte w ten sposób wygląda dobrze i jest trwałe. Taką miniaturową maszynę do szycia widziałam już lata temu. Nie kupiłam, czego żałowałam długo. Gdy zobaczyłam ja na stronie sklepu był to mój pewniak w koszyku.



   I choć do ubrań przekonania nie miałam, gdy zobaczyłam długą, lekko błyszczącą, zieloną spódnicę wiedziałam, że muszę zaryzykować. Marzyłam o właśnie takiej na ciepłe wiosenne i letnie dni. Już widzę ja spaceruję w niej po parku. I choć niektóre produkty można podejrzeć na zdjęciach umieszczonych przez klientów, moja spódnica ich nie miała. Do zakupu przekonały mnie pozytywne opinie kupujących. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję. Jaka będzie na żywo? Dowiecie się już za kilka tygodni!

Sprawdź cenę, opinie oraz dostępne kolory

    Dresslink oferuje artykuły przecenione na 0,01$ a także darmową przesyłkę dla wybranych produktów.  Macie już doświadczenia z tym sklepem? Jakie?

22 komentarze:

  1. Ja podjęłam z nimi współpracę i teraz czekam na paczkę :) Mam na blogu wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miniaturowa maszyna do szycia wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty wybrałaś :)
    Poklikałam :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystko kliknięte, powodzenia i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklikane! :) ja po mojej pierwszej paczce z dresslink doświadczyłam pozytywnego zaskoczenia :) było tak jak oczekiwałam, teraz czekam na drugą przesyłkę :D. Możesz poklikać u mnie? Potrzebuję duuużo wejść :( http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    +zostawiam obserwację aby móc pomagać zawsze jak będzie potrzeba ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie moge sie jej doczekac. Stos ubran rosnie, wiec bede mogla szybko ja ocenic

      Usuń
  7. Strasznie jestem ciekawa co do mnie przyjdzie :) Poklikalam i prosze o to samo u mnie jesli to nie problem :)
    http://bycpiekna24.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. U kogoś na blogu czytałam, że ta maszyna jest lipna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz do mnie leci, wiec sama sprawdze. Nie pamietasz jaki jest adres tego bloga?

      Usuń
    2. No właśnie nie, przykro mi.

      Usuń
    3. Szkoda. Ja probuje ja jakos rozpracowac

      Usuń
  9. Będę czekać na opinie maszyny, bo ciągle nie mam do niej przekonania, a nie ukrywam, że przydałaby się w domu, przy dwóch mężczyznach:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger