20:18

Wielkanocne inspiracje

   Wielkanoc jest dla mnie jak zima. Zima zaskakuje drogowców, a mnie zaskakuje Wielkanoc. Co roku dziwię się, że to już. I na prędce wymyślam jak mogłabym ozdobić mój dom. Zazwyczaj jest już zbyt późno by biegać po sklepach w poszukiwaniu ozdób, które i tak będą cieszyć oko tylko przez kilka dni. Decyduję się więc na ozdoby szybkie i dostępne niemalże od ręki.


   Po pierwsze kupuję czekoladowe jajka- im smaczniejsze tym lepiej. Można je umieścić w niskiej szklanej misie w towarzystwie orzechów i piórek. W środek wstawiłam przeniesioną z kuchni figurkę kurki, ale myślę, że i czekoladowy zając dobrze by wyglądał. Resztę jajek można umieścić w kieliszku do wina (u mnie na dnie znów zostały umieszone piórka). Jeżeli posiadacie jajka w foliach bez żadnego nadruku, polecam umieścić je w płaskim naczyniu (u mnie ceramiczna miseczka do zapieknia) segregując kolorami. Lub po prostu wrzucić ich dużą ilość do dużej misy, postawić obok kwiatów i świecy z wielkanocnym nadrukiem (YC Bunny Cake, YC Jelly Beans, YC Tulips). Myślę, że część sukcesu należy do wyrobów z czekolady, a ta większa część do kwiatów. Bo to one wprowadzają wiosnę do domu. Dbam by w tym okresie nie brakowało w domu tulipanòw, hiacyntów, narcyzów i żonkili. Do tego jeszcze kilka pisanek w koszyczku i gotowe. A jak jest u was?

  Jeżeli nie macie wciąż pomysłu jak udekorować ciasta, może warto zajrzeć tu <klik>

13 komentarzy:

  1. ciekawe pomysły :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te czekoladowe jaja ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez! W tym roku kupialam ponad 3 kg, ale caly czas je podjadalismy ;) takie smaczne mamy

      Usuń
  3. U mnie nigdy nie brakuje czekoladowych jajek, zajączków i świeżych kwiatów. Dodatkowo zawsze sadzimy rzeżuchę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzezuche sadzilismy w moim domu rodzinnym jak bylam dzieckiem. Lubilam smak, tylko ten zapach...

      Usuń
  4. Ja w tym roku niestety odpuściłam sobie świąteczny klimat - malowanie jajek, pieczenie ciast itd. nie mam nawet na to czasu..

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj - na pewno się odwdzięcze <3 Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie inspiracje, ja jakoś nie czuje tych świąt ale wesołego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wydaje, że dopiero co było Boże Narodzenie :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger