15:47

TIGI, Love Peace Planet, Walking On Sunshine odżywka

            Moje odkrycie roku w dziedzinie odżywek do włosów. Kupiłam ją w TK Maxx przypadkowo, bo była niska cena jak na kosmetyki TIGI.


            Opakowanie: uwagę przyciąga kolor- zielony. Jest to seria przyjazna ekologicznie TIGI, więc umieszczono na opakowaniu prośbę, aby opakowanie przepłukać i oddać do recyklingu.

       Skład również przypadł mi do gustu, zwłaszcza iż na pierwszym miejscu w składzie ma sok z liści aloesu, z którym moje włosy bardzo się lubią. Nakładam ją na umyte, osuszone ręcznikiem włosy. W zależności od posiadanego czasu, trzymam ją na włosach od kilku minut do 30-40 minut, jednak nie trzymam jej pod czepkiem czy ręcznikiem.

            Producent obiecuje, że po użyciu odżywki włosy pozostaną nawilżone, gładkie i błyszczące. Czy są to tylko puste słowa?

·         Na nawilżenie nie mogę narzekać. Efekt utrzymuje się dłużej niż do następnego mycia.

·         Gładkość- owszem, aż miło dotykać. Ale na szorstkość włosów nie mogę się skarżyć, wyjątkiem może być umycie włosów szamponem Seanik z Lush’a. Po użyciu tego szamponu najczęściej sięgam po tę właśnie odżywkę. 

·         Błysk- takiego to NIGDY wcześniej nie miałam. Włosy tak niesamowicie lśnią. Czasem, gdy niesforne kosmetyki przyliżę prostownicą z jonizacją moje włosy wyglądają jak z reklamy!

Zapach określa producent już na opakowaniu. Wiemy, że będzie to mieszanka imbiru, mandarynki oraz limony. I tak właśnie pachnie. Przyjemnie. Energetyzująco.

Odżywkę polecam.                         

4 komentarze:

  1. Kusisz w tej swojej recenzji. A nie obciąża ci włosów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mam krótkie włosy, więc i obciązenie wygląda inaczej. Ale po użyciu tej odżywki nie wyglądam jakby mnie krowa ulizała, tylko wyglądam "zdrowo", więc niee..
    Mam tez drugą odżywkę TIGI, która jednak bardziej obciąża

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo o niej czytałam .Gdzie ją kupiłaś? Szukam i szukam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TkMaxx, ale kilka lat temu. Niestety od dawna nie mogę jej tam znaleźć.

      Usuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger