20:28

Essence, colour & go, 69 it's khaki time!

   Dawniej testy lakierów essence z serii colour & go kończyły się niezadowoleniem.Dlatego kupując ten lakier byłam pełna obaw. Z jednej strony były dobre opinie ostatnio pojawiające się w sieci na temat tych lakierów, z drugiej moja pamięć o bardzo kiepskich lakierach. Cóż, skusił mnie kolor oraz niska cena. Szczerze mówiąc, gdyby mnie zawiódł nigdy więcej nie ponowiłabym zakupu tych lakierów. Miło się zaskoczyłam.

   Lakier trzyma się na paznokciach bez uszczerbków przez 3 dni, czwartego dnia pojawiają się drobne rysy oraz delikatnie przetarte końcówki. A teraz mam paznokcie w fatalnym stanie, więc uważam to za doskonały wynik.

   Kolor idealny na jesień. Taki w sumie dość militarny. Khaki- owszem. A jeszcze pięknie się błyszczy. Jak po użyciu dobrego nabłyszczacza.

   To dopiero początek, ale czuję, że będzie to ulubieniec jesieni i najprawdopodobniej zagości u mnie na dłużej.

2 komentarze:

  1. nawet miałam go w ręce i rozważałam zakup, ale odpuściłam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo kolor, aplikacja i długość noszenia są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger