Dziś czekała na mnie niespodzianka. Po faktach (TVN) i po Wydarzeniach (Polsat) mogliśmy zobaczyć kolejny spot. Gdzieś na samym początku dyskretnie mignęło nam logo, ale bajka przykuła do telewizora. Trwa 7 minut! Sądzę, że przykuła nie tylko naszą uwagę (i zmusiła do pytań- ile to kosztowało), ale podbiła serca zarówno dzieci jak i dorosłych. Film nie namawia do picia napoju, ale za to promuje relacje rodzinne. Ciekawa jestem jak będzie to wyglądało w następnych odcinkach.
Kampania reklamowa będzie trwała od jutra do końca lutego. W telewizji będą pojawiały się kolejne spoty nawiązujące do dzisiejszego "filmu". W sieci możemy podglądać misie na facebooku, grać z nimi w gry interaktywne, a w kinach wygrywać limitowane puszki napoju.
Moim zdaniem jest to świetna akcja marketingowa. Bo ciężko nie polubić tej polarnej rodzinki. Cała seria spotów, a także możliwości poznawania ich w sieci jest czymś interesującym. Najmłodsi będą pewnie żądni gier i bajek. Sama będę wyczekiwać kolejnych spotów! No i z pewnością akcja przyniesie zamierzone skutki- promowanie marki. Przecież sama właśnie napisałam ten post... A wy co myślicie o takiej kampanii (oprócz tego, że jest okropnie droga, ale kogo jak kogo, koncern Coca-Coli na to stać)?
P.S. Film można obejrzeć na stronie Coca-Coli, a wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą z ich facebooka.
No to się postarali :) W bardzo ciekawy sposób ( te misie są przesłodkie ) przekonują do kupna ich produktów :)
OdpowiedzUsuńZ pewnością wywołują dobre skojarzenia
UsuńFaktycznie spoty były zachęcające i bajka też świetna!:D
OdpowiedzUsuńSpotów ma być więcej!
UsuńOoo czemu ja tego nie widziałam? :(
OdpowiedzUsuńNic straconego- zobacz na ich stronie
UsuńJa już idę pacznąć :D
UsuńPiękne obrazy... :)
OdpowiedzUsuńMi się najbardzej podoba ten z poniedziałkiem
UsuńJa już nie mogę patrzeć na te misie, wszędzie mi wyskakują jako reklama :D
OdpowiedzUsuńMi jeszcze nie wyskakują, ale to pewnie kwestia czasu :)
Usuńchyba za mało polskiej TV oglądam, bo Misiów nie znam :)
OdpowiedzUsuńZ tego co wyczytałam to ta kampania jest prowadzona na całym świecie, więc może u Ciebie też?
UsuńWidziałam kawałek tego...myślałam, że to jakaś bajka leci i przełączyłam kanał..
OdpowiedzUsuńa szkoda
UsuńA mi w te święta brakowało ich reklamy z ciężarówką/tirem i w tle "Coraz bliżej święta"
OdpowiedzUsuńFaktycznie, w tym roku jej chyba nie było
Usuńw tamtym roku dostałam takiego białego misia :)
OdpowiedzUsuńPewnie jest uroczy :)
UsuńNie widziałam. Nigdy nie znam reklam w TV, ale polarne niedźwiadki lubię. :-)
OdpowiedzUsuńZazwyczaj reklamy nie są fajne
UsuńŚwietna kampania :) A miśki są tak urocze, że zachwycają i dużych i małych. Marketingowcy z Coca-Coli naprawdę się postarali.
OdpowiedzUsuńPrawda :)
UsuńWłaśnie widziałam, nie wiedzieliśmy czy film się zaczyna czy co? Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńZdaje się, że taka jest koncepcja :)
Usuńja również uważam, że to świetna akcja :))
OdpowiedzUsuńpamiętam jak kilka dobrych lat temu miałam plakaty z tymi miśkami :)
Buziaki,Magda
Pamiętam! :)
Usuńchyba widziałam kawałek jednego z tych filmów. Myślałam, że to bajka, a nie kampania reklamowa.
OdpowiedzUsuńCzyli cel zamierzony. W kolejnej reklamie (wspólne lepienie misia) już jest więcej coca-coli
UsuńWidziałam jeden ze spotów i faktycznie, urocze misie :)
OdpowiedzUsuńNie widziałam, ale nadrobię :) Tacy giganci mają świetnych speców od PR :)
OdpowiedzUsuńTrzeba to przyznać. No i mają gigantyczny budżet
UsuńNie widziałam jeszcze, muszę to nadrobić! :)
OdpowiedzUsuńKoniecznie!
UsuńAle czy to jest ta pełna wersja filmu ? Na stronie Coca-Cola piszą, pełna wersja filmu 13 stycznia o 19:30, czy to miała być ta 7-minutowa bajka?. Moje dzieci liczyły na pełnomatrażowy film, ja też szczerze mówiąc... Ale same misie cdowne i przesłodkie !!
OdpowiedzUsuńPełna wersja to własnie ta 7-minutowa. Ja pamiętam moje pierwsze zetknięcie z "Pada Shrek". Przygotowaliśmy się na dwie godzinki przed telewizorem, a było zaledwie ok. 30 minut.
Usuńmisie są urocze. :) i szczerze mówiąc, wolę taką reklamę niż te, które oglądamy na co dzień.
OdpowiedzUsuńPrawda.
Usuń