22:45

Colour Alike, GDN, 488 Danzig

   Pogoda zmienia się szalenie. Jednego dnia sprawia wrażenie, ze już nadeszła wiosna, zachęca do sięgnięcia po baleriny i cienkie Alaski, by następnego dnia kazać nam przeprosić sie z kozakami i grubymi szalikami. Ale nie narzekam, zima w tym roku i tak nie była zła. By jednak przywołać na powrót słońce pokaże dziś lakier, ktory chciałam wam pokazać już dawno. Mam do niego wiele sympatii, nie tylko ze względu na kolor, ale i na nazwę, która osobiście wymyśliłam.


   Lakier pochodzi z kolekcji GDN, dla której inspiracją było miasto Gdańsk. Chociaż osobiście nie kojarzylabym rozbielonego fioletu z tym kolorem, przypadł mi on bardzo do gustu. A kupiłam go tylko ze wylęgu na nazwę.


   Lakiery Colour Alike lubię, chociaż trafiłam także na kilka gorszych egzemplarzy, ten jest idealny. Aplikuje się na tyle dobrze, że nawet takie lakierowa beztalencie jak ja, potrafi go nałożyć równomiernie bez zalewania skórek.


   Czas wysychania jest całkiem dobry, jednak Poshe mnie na tyle rozleniwiło, ze i tak sięgam po nie z a każdym razem. Lakier trzyma sie od 3 do 4 dni, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na moje rozdwojone paznokcie. Lakier dość dobrze kryje już przy pierwszej warstwie, jednak lepiej wygląda przy dwóch.

   Z czystym sumieniem polecam. Zwłaszcza jako alternatywę, dla bladego różu. Lubicie takie rozbielonego kolory?

24 komentarze:

  1. Mam, ale za nim nie szaleję, trochę za słabo kryje... Podoba mi się ten odcień fioletu, więc pewnie zaraz będę go nosiła z lubością :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kaczek do niego znakomicie pasuje, a nawet napisze, ze w takim układzie preźentuje sie lepiej

      Usuń
  3. A na serdecznym "makowy" Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki rozbielony kolorek bardzo mi się podoba :)
    Ja ostatnio nabyłam kilka pierwszych egzemplarzy z CA ale postawiłam głównie na holoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich starego hołoska i nie sięgam po niego często, wiec na te ńowe pewnie sie nie skusze, ale bardzo chętnie poogladam je sobie u Ciebie :)

      Usuń
  5. Lubię takie liliowe kolorki, ale za brokatami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozbielony fiolet to jeden z moich ulubionych odcieni lakierów do paznokci, mam ich kilka. CA jest śliczny, ma kolor jak bez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w tym duzo racji :) chociaż bez chyba jest jednak ciut ciemniejszy.

      Usuń
  7. Piękny kolor, a w połączeniu z tym top coatem wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja go jednak nie wzięłam, ojjjj :[ zwaliłam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię lakiery Colour Alike, mam ich kilka w swojej kolekcji :) Bardzo ładny ten kolor, muszę go koniecznie zamówić.

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger