12:20

Burt'sBees, Lemon Butter Cuticle Creme

Dziś nadeszła pora na kolejne kosmetyczne wspomnienie. Kosmetyk, o którym dawniej bylo głośno, a teraz nastała cisza. Czy masełko do skórek But's Bees było tylko chwilową modą? A może jednak jest to kosmetyk wart polecenia i posiadania? Po prawie 2 latach z tym kosmetykiem myślę, że jestem w stanie dopatrzyć się wszelkich zalet i wad. A gdy pierwsze zachwyty opadły spojrzeć na niego bardziej obiektywnie. Ciekawi? Zapraszam do dalszej lektury postu.



  Z pewnością na pochwałę zasługuje skład, wykonany z naturalnych składników takich jak olejek migdałowy, witamina e, wosk pszczeli, masło kakaowe. Tak prawdę mówiąc, myślę, że taki skład broni się sam. Natłuszcza, nawilża, chroni. Producent zaleca by używać go co najmniej dwa razy dziennie. Myślę, że dla podtrzymania efektu i ogólnego dbania o skórki i paznokcie i owszem. Jednak w chwilach, gdy skórki tego wymagają nakładałam go częściej. Muszę przyznać, że dawał przyjemne uczucie niewidzialnego plasterka na nich.  

Jego działanie oceniam jako bardzo dobre. Zwłaszcza gdy skórki tego potrzebują. Jednakże gdy moje były w dobrym stanie, nie sięgałam po niego. To takie moje koło ratunkowe. Sam produkt jest bardzo wydajny. Ponieważ z racji na konsystencję wystarczy tylko lekko pogłaskać masełko, a później skórki. Lubię w nim to, że nie spływał z miejsca nałożenia, więc mogłam po jego nałożeniu wciąż robić inne rzeczy, co jest dla mnie istotne (dlatego nie przepadam za oliwkami do skórek).  Jest to z pewnością dobry produkt, który warto mieć jeżeli dokuczają suche skórki. A czego Ty używasz?

14 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie chociaż u mnie świetnie zastępuje go uzdatniona woda z filtra prysznicowego z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywalam filtra, ale uzywam, ze nie dla kazdej skory jest to rozwiazanie. Zwlaszcza gdy rece moczy sie nie tylko pod prysznicem.

      Usuń
  2. ja mam bardzo suche, twarde, skłonne do zadziorów skórki. to masełko niestety nie dawało na nich tak dobrych rezultatów jak olejki, np. serum do skórek i paznokci Evree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ta aplikacja olejkow... chociaz widze, ze evre jest bardzo chwalone, moze zainetersuje sie tematem podczas nastepnej wizyty w kraju. Z drugiej strony mam olejek do twarzy i chyba milosci nie ma.

      Usuń
  3. Kiedyś nawet zastanawiałam się nad nim :) Ale teraz mam masełko do skórek z Fresh & Natural i bardzo jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ciekawie się prezentuje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale moje ręce i paznokcie bardzo cierpią w mojej pracy i wymagają jak największego wkładu w pielęgnację, zachęciłaś mnie do przetestowania. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś to masełko i dobrze wspominam, ale lubiłam też 2x5 z Herba Studio :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger