13:07

Semilac, 098 Elegant Cherry

Moje paznokcie muszą być pomalowane. Bez tego czuję się niezadbana. Nie znoszę też odpryśniętego lakieru. Dlatego tak bardzo lubię hybrydy, do których z początku podchodziłam bardzo nieufnie. Gdy tylko spróbowałam- przepadłam. Gdy pod moją choinką znalazły się piękne czerwienie, byłam zachwycona. I przyznam szczerze, że koloru który wam dziś zaprezentuję bym sama nie zamówiła, to jednak zdobył i on moje kosmetyczne serce.


Wcześniej widywałam go na innych blogach i przyznaję, że żadne ze zdjęć mnie nie porwało. Wydawał mi się perłowy, zbyt fioletowy, jednak gdy tylko pomalowałam nim pierwszą warstwę wiedziałam, że to był doskonały prezent. Jego kolor zmienia się w zależności od światła- czasem idealnie odwzorowuje kolor dojrzałej czereśni, w innym świetle przypomina czerwone wino,  w jeszcze innym wpada w fiolet. I tak, nie jest to jednolity kolor, jednak dopiero przy przyjrzeniu się z bliższej odległości widać mikrodrobiny. Rozprowadza się świetnie, choć ja ostatnio przywykłam do cięższej konsystencji indigo. Kryje już przy jednej warstwie, choć ja i tak zawsze daję dwie. 

Doceniam jego ciekawy i zmienny kolor, to jak ładnie wygląda moja dłoń gdy mam go na paznokciach i lubię sposób odbijania światła. Jest to dla mnie dowód, że czasem trzeba samemu spróbować dany kolor, zanim się go przekreśli. Jak dla mnie idealny kolor na jesienne i zimowe miesiące. Co o nim myślicie? 

14 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki kolor :) Jeżeli chodzi o pielęgnacje skóry dłoni zrezygnowałam z kremu do rąk bo mam wodę uzdatnioną filtrem prysznicowym z kdf - dzięki tej wodzie skóra jest wystarczająco nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam o tych filtrach. U mnie najgorzej wplywa na moje rece zimno (wciaz nie umiem orzekonac sie do rekawiczek) oraz mydlo w pracy... Oraz brak regularnosci w kremowaniu dłoni, choć z tym już lepiej

      Usuń
  2. Nie mam go jeszcze :) Ale ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor jest piekny :) wydaje mi sie, ze on taki troche niedoceniony w sieci jest

      Usuń
  3. Nie jestem fanką Semilaca ale kolor jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie lubisz? U mnie chyba teraz najwicej indigo,nale doceniam semilac tez

      Usuń
  4. Takie kolory preferuje moja siostra:), u mnie natomiast nuda, ponieważ od lat króluje na paznokciach jeden lakier - półtransparentna kremowa biel:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam roznorodnosc :) i nie lubie poltransparentnych u siebie. Wole jednolite, calkowicie kryhacd

      Usuń
  5. mmm mój idealny odcień semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kolorek! Ja gdybym wciąż nad Semilac czy NeoNail...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger