09:58

Huda Beauty Mauve Obsessions Palette

Huda Beuaty Mauve Obsessions Palette wyprzedaje się równie szybko jak wcześniej pokazana na blogu Smokey Palette. Tak jak pisałam wcześniej, z 4 dostępnych wersji- Electro, Warm Bronze, Smokey oraz Mauve, ja skusiłam się na dwie ostatnie. Czy wersja Mauve podbiła moje serce tak samo jak Smokey?



Zestaw 6 matów i 3 pięknych metalików wydawałby się bardziej codzienną paletą. Aczkolwiek ja częściej jednak sięgam po wersję Smokey, która jest bardziej uniwersalna. Jest to spowodowane doborem kolorów w palecie- choć sama Huda opisuje je jakoś brudne róże i śliwki ja widzę tu też czerwienie. A jak pewnie dobrze wiecie, czerwień na paznokciach czy ustach prawie zawsze pasuje, to jednak gdy sięgamy po tego typu kolory na oczach trzeba być ostrożnym.



Ja jednakże paletę polubiłam, choć stosuje ją rozważnie lub rysuje grubsze krski, by jednak nie dodawać sobie zmęczenia. Sama jakość palety cienii wyższej jakości, zarówno maty jak i metaliki są cudowne w konsystencji. Same cienie można stopniować, więc można osiągnać nią delikatny dzienny makijaż jak i bardzo mocny wieczorowy. 


Osobiście najczęściej sięgam  po najaśniejszy błyszczący cień lub łączę maty. Myślę, że jest to też dobre uzupełnienie do innych palet, zwłaszcza nude. Mocniejszy burgundowy cień w zewnętrzym kąciku oka wygląda bardzo dobrze, na całą powiekę jednak bym odradzała. Szczerze mówiąc, choć nie są to łatwe kolory, tylko najciemniejszy metalik sprawia mi kłopoty jeżeli chodzi o jego kolor, reszta jest jak najbardziej codzienna. Czyli wciąż jest to jak dla mnie świetnie skomponowana paleta. 



I chociaż zachwyt nie jest tak duży jak Smokey Obsessions  tak i z tej jestem zadowolona. Jeżeli wolisz bardziej zachowawczy makijaż kup tę pierwszą, jednak jeżeli szukasz szaleństwa w codziennym makijażu śmiało sięgaj po Mauve. 




Sięgasz po takie kolory czy raczej stronisz od nich? 


18 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Kolory ładne jednak nie dla mnie. W makijażu muszą wyglądać ładnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie ta kompozycja kolorystyczna zdecydowania przemawia:) Moja toaletka paletek Hudy jeszcze się nie dorobiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnei huda weszla szturmem, dwie paletki, dwa zestawy do ust i jeszcze jedna pomadka w plynie. :) warto by sie toaletka ktorejs palety obsessions dorobila. Moze list do Mikolaja?

      Usuń
  4. Kolorystyka świetna! coraz bardziej przekonuję się do tego że muszę mieć jakąś paletę Huda u siebie :D Może Mikołaj coś przyniesie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie podoba mi się ta paleta i przyznam szczerze, że poluję na nią :). Nawet ustawiłam sobie powiadomienie na maila, gdy będzie dostępna :P. Jest piękna, mała i poręczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie te paletki Huda Beauty oj kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że nigdy nie kupiłabym paletki z takimi kolorami, co wynika głównie z braku umiejętności makijażowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, akurat przy tej trzeba malo umiejetnosci, bo kolory same robia robote. Wystarczy wytuszowac oczy i dolozyc kreski

      Usuń
  8. o, tez własnie o niej pisałam wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger