23:28

Semilac 094 Pink Gold

Lakiery hybrydowe to moje wielkie odkrycie. I choć częściej sięgam po lakiery Indigo ze względu na paletę kolorów, mam w swojej hybrydowej kolekcji także kilka tych od Semilac. I muszę przyznać, że uwielbiam ich kolory. Już jakiś czas temu chwaliłam 034 Mardi Grass, 098 Elegant Cherry  oraz 144 Diamond Ring wiele z nich nie doczekało się jeszcze publikacji na łamach bloga. Może dlatego, że fotografowanie paznokci nie jest moją mocną stroną? A może dlatego, że odkładałam to na wieczne nigdy. Dziś nadeszła chwila na kolejny piękny lakier, już dobrze znany, ale chyba i odrobinę zapomniany poprzez zasypanie zdjęciami nowości, 094 Pink Gold



Często jest on używany tylko jako dodatego do innych kolorów, ja jednak uwielbiam nosić go na wszystkich paznokciach zwłaszcza u stóp. Jest t lakier, który zdobi moje paznokcie jesienią, poniewąż pięknie zgrywa się z kolorami jesieni, zimą ponieważ pięknie odbija światła choinkowe oraz rozprasza ciemności zimowych dni, a także latem, gdy pięknie mieni się w słońcu. 



Jeżeli chodzi o sam kolor, to z niego trochę kameleon. Przez pierwszych kilka dni jest cimeniejszy, w kolorze mocnego różowego złota, by póżniej trochę stonować i wybijać bardziej złote tony. To zjawisko uwidacznia się zwłaszcza latem.  I to w nim lubię. Ten brak nudy oraz to, że świetnie zastępuje biżuterię i nawet nie czuję się z nim źle w pracy. 



A Ty, po jakie kolory sięgasz?

28 komentarzy:

  1. Ale połyskuje na słońcu! Genialny lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! I do tego do wszystkiego pasuje, co jest wazne gdy nosi sie hybryde tak dlugo

      Usuń
  2. gdybym nosiła hybrydy, kupiłabym go jako pierwszy. przepiękny lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna, u której robię paznokcie, zamawiała ten kolor na moje życzenie, bo się zakochałam jak go zobaczyłam na stronie :D
    A sama sobie robię hybrydę tylko na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie mam go na paznokciach w połączeniu z Cinnamon Coffee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo go lubię ale tylko na 1 paznokciu ;) w połączeniu z jakimś pastelowym różem

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, to mi przypomina, że dawano nie miałam glitterków na paznokciach a zawsze je tak lubiłam :) śliczny kolorek i wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem ten kolor jest piękny :) Z racji tego, że nie używam hybryd marki Semilac szukam dla niego zamiennika i niestety jeszcze nic nie znalazłam - mam podobne lakiery czy pyłki, ale to już nie to samo :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nigdzie nie widzialam niczego nawet bardzo podobnego. A do pylkow raczej nie mam cierpliwosci

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzy mi się już ze świetami i choinką.

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie - piszesz u mnie o epoce hybryd a dla mnie ona po prostu nie istnieje :) Nigdy nie maiłam hybrydy i nie wiem czy kiedykolwiek się skuszę ale ten kolor faktycznie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak raz sie slusisz to przepadniesz. Ze mna tak bylo. Jest to dka mnie wielki komfort. Przez dwa tygidnie lakier wyglada idealnie, piekny blysk. Po 2 tygodniach zmieniam, ze wzgledu na idrost i chec nowego koloru. Dla mnie to super rozwiazanie.

      Usuń
  11. ja kupiłam zestaw z NeoNail i jestem bardzo zadowolona! Lakiery hybrydowe to moej odkrycie roku :))

    Pozdrawiam, maobmaze ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger