12:17

IsaDora, Wonder Nail, 182 Summer Red


        Kupiłam go w zestawie miniatur tej firmy (ha, właśnie sobie uświadomiłam, że to nie Artdeco). Wyboru kolorów nie było. Do uniwersalnego zestawu, został dodany uniwersalny lakier. Czerwony. Nie jest krwistoczerwony, ani malinowy. Opis koloru jako czerwony wystarczy.

          Lakier pięknie się błyszczy. Rozprowadza się też dobrze, nie jest ani zbyt płynny, ani zbyt ciągnący. Pędzelek dość długi, cienki, elastyczny. Malowanie nim paznokci jest przyjemne. Nie tworzą się bąble i czas wysychania też nie jest zbyt długi (bez żadnych wspomagaczy). Brzmi jak pozytywna opinia, prawda? No cóż, tak nie jest. Paznokcie pomalowałam wieczorem, a już następnego dnia rano miałam przetarte końcówki. Po jednym dniu nadaje się albo całkowicie do zmycia, albo do zamalowania.

        Cóż, ten lakier zdecydowanie nie zachwyca. 

1 komentarz:

  1. Piękny kolor, ale to nie wszystko. Skoro trwałość jest do bani to nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger